Veelgestelde vragen

1 Meer informatie over woonVIP
Contactgegevens woonVIP

WoonVIP is onderdeel van Actys Wonen

Contactgegevens:

Actys Wonen B.V.
t.a.v. WoonVIP

Bezoekadres
Mr. B.M. Teldersstraat 15
6842 CT Arnhem

Correspondentie adres
Postbus 348
6800 AH Arnhem

Email: [email protected]
Tel: 0900 444 66 77 optie 4

Hoe werkt woonVIP?

Als u bent ingelogd met uw woonVIP-account kunt u eenvoudig de aangeboden diensten bekijken en bestellen. Afhankelijk van de dienst, wordt u doorgelinkt naar de website of portal van de aanbieder, om daar direct de dienst of het product te bestellen. Bij andere aanbieders vult u enkele gegevens in voor een offerteaanvraag. De betreffende aanbieder neemt binnen 24 uur contact met u op om een afspraak bij u thuis te maken.

Voor wie is woonVIP?

WoonVIP is exclusief voor Actys huurders.

Waar is woonVIP beschikbaar?

WoonVIP start oktober 2016 in Amsterdam in de wooncomplexen @@@ Wij streven ernaar om WoonVIP op korte termijn uit te breiden naar meer wooncomplexen in Amsterdam. Snel hierna, naar verwachting eind 2016/begin 2017 zal WoonVIP uitgebreid worden naar de regio Utrecht. Zodra WoonVIP in uw wooncomplex beschikbaar wordt, ontvangt u hierover bericht.

Wat gebeurt er met mijn gegevens? *

Uw persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld en verwerken we alleen voor het doel waarvoor we ze hebben verkregen. Uw gegevens worden opgenomen in een persoonsregister, dat is gebonden aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Hierdoor is uw privacy gewaarborgd. U bent op ieder gewenst moment in staat om uw gegevens in te zien of te wijzigen.
* zelf uw gegevens verwijderen is niet mogelijk.

Welke gegevens krijgen leveranciers van mij?

Als u via WoonVIP een dienst wilt afnemen, ontvangt de leverancier (afhankelijk van de dienst die u gekozen heeft) een email met daarin uw naam, adres, telefoonnummer en emailadres, zodat hij u kan benaderen voor verdere afstemming van de te leveren dienst.

2 Mijn account(s) beheren
Hoe werken profielen in mijn woonVIP account?

Dankzij profielen hebben mensen bij je thuis hun eigen gepersonaliseerde omgeving op woonVIP, gebaseerd op de diensten die ze prettig vinden. Eén woonVIP-account kan maximaal x individuele profielen bevatten.

Elk profiel biedt het volgende:
• Favorieten.
• Lijst met onlangs bestelde diensten.
• Beoordelingen en reviews.

Waarom is het belangrijk mijn profiel compleet te maken?

Wij gebruiken uw gegevens om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en passende diensten aan te bieden. Daarnaast gebruiken de leveranciers van WoonVIP de gegevens voor het factureren van de diensten die zij u geleverd hebben.

Hoe kan ik gebruikers toevoegen?

Als u bent ingelogd op WoonVIP kunt u gebruikers toevoegen, verwijderen en bewerken. Een nieuw profiel wordt aangemaakt door een foto, naam en emailadres op te geven. Daarna krijgt u iedere keer als u wilt inloggen, de keuze voor een gebruiker. Het account van de hoofdgebruiker is niet te verwijderen.

Wat moet ik doen als er iets wijzigt in mijn persoonlijke situatie?

Om te zorgen dat we altijd over actuele informatie beschikken, hebben we je de mogelijkheid gegeven om zelf bepaalde gegevens aan te passen. Echter, sommige gegevens (voornamelijk NAW-gegevens) kun je niet zelf aanpassen – die zijn voor ons essentieel om vertrouwde documenten aan je profiel te kunnen koppelen. Via uw profiel kunt u zelf gebruikers toevoegen, verwijderen of aanpassen. Klopt er echt iets niet? Stuur ons dan even een mailtje: [email protected] . Zorgen wij dat het binnen no-time gewijzigd wordt.

Wat moet ik doen als mijn rekeningnummer wijzigt?

Heb je een nieuw rekeningnummer? Dit kun je zelf eenvoudig wijzigen als je ingelogd bent.

3 woonViP gebruiken
Waar kan ik registreren?

Op de home pagina krijgt u automatisch het inlogscherm te zien. Voor de eerste registratie ontvangt u automatisch een email met een code (zodra u de huurovereenkomst heeft ondertekend). Via de link in de email kunt u inloggen en wordt u verzocht een nieuw wachtwoord aan te maken (minimaal 8 tekens). U gaat akkoord met de algemene voorwaarden en u kunt direct gebruik maken van de diensten van WoonVIP.

Waar kan ik inloggen?

Als u naar www.woonvip.nl gaat krijgt u als eerst het inlogscherm te zien. Inloggen zal gebeuren met uw emailadres en een wachtwoord

Kan ik mijn aanvraag wijzigen?

Ja, u kunt, nadat u uw aanvraag heeft ingediend, nog wijzigingen aanbrengen binnen 24 uur. De door u geselecteerde dienstverleners worden automatisch van deze wijzigingen op de hoogte gesteld. Als de aanvraag reeds door de leverancier bevestigd is, kunt u direct contact met de leverancier opnemen om wijzigingen door te geven.

Kan ik mijn aanvraag intrekken?

Ja, u kunt, nadat u uw aanvraag heeft ingediend, uw aanvraag binnen 24 uur intrekken. De door u geselecteerde dienstverleners worden automatisch op de hoogte gesteld van de annulering van uw aanvraag. Als de aanvraag reeds door de leverancier bevestigd is, kunt u direct contact met de leverancier opnemen om de aanvraag in te trekken.

Ik heb mijn huur opgezegd, moet ik WoonVIP hiervan op de hoogte brengen?

Nee, als u de huur wilt beëindigen, doet u dit schriftelijk aan Actys Wonen. De opzegging wordt verwerkt en automatisch wordt ook uw WoonVIP account beëindigd. Tot de einddatum van uw huurovereenkomst kunt u gebruik blijven maken van de diensten van WoonVIP.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

De betaling voor de afgenomen dienst kunt u voldoen via iDEAL, eigen overboeking of per PIN aan de betreffende leverancier.

Hoe plaats ik een review?

Als huurder van Actys Wonen heeft u exclusieve toegang tot WoonVIP. De leveranciers die hun diensten aanbieden op de website worden uitvoerig gescreend om kwaliteit, betrouwbaarheid en goede service te waarborgen.

Zodra u een dienst afgenomen heeft, ontvangt u automatisch een email met een link naar www.woonvip.nl om een review te plaatsen. U kunt hier aangeven hoe u de dienst beoordeeld (ranking 1 t/m 5 sterren) en daarbij vragen we u een toelichting te geven.

4 Problemen oplossen
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Bent u uw wachtwoord kwijt of vergeten? Kies dan eerst voor ‘Inloggen’ en klik op de link ‘wachtwoord vergeten?'. U kunt nu het emailadres invullen waarmee u geregistreerd staat. Wij sturen dan automatisch een email met daarin een link om uw wachtwoord te wijzigen. Heeft u geen email met uw wachtwoord ontvangen? Check dan of u een geldig emailadres heeft ingevuld en of de email niet in uw spamfilter terecht is gekomen.

Mijn profiel klopt niet, wat moet ik doen?

Wij stellen uw profiel met veel zorg samen op basis van de gegevens die we hebben gekregen bij het huurcontract. Om te zorgen dat we altijd over actuele informatie beschikken, hebben we u de mogelijkheid gegeven om zelf bepaalde gegevens aan te passen. Echter, sommige gegevens (voornamelijk NAW-gegevens) kunt u niet zelf aanpassen – die zijn voor ons essentieel om vertrouwde documenten aan uw profiel te kunnen koppelen. Klopt er echt iets niet? Stuur ons dan even een mailtje: [email protected] Zorgen wij dat het binnen no-time gewijzigd wordt.

Hoe kan ik een klacht melden?

Als u niet tevreden bent over een leverancier raden we u aan dit als eerst bij de betreffende leverancier te melden. Mocht uw klacht niet juist worden afgehandeld, kunt u de klacht schriftelijk melden bij WoonVIP via [email protected]